Conform unui comunicat al Municipalității, circulația tramvaielor liniilor 19, 23, 27, pe tronsonul de pe Bulevardul Camil Ressu, cuprins între Șoseaua Mihai Bravu și Strada Dristorului, este îngreunată de circulația autovehiculelor care pătrund pe ampriză liniei de tramvai și împiedică o frecvența de circulație constanța a tramvaielor, conform graficelor Societății de Transportul București.
„Prin delimitarea căii de rulare a tramvaielor, va crește viteză de exploatare și frecvența acestor mijloace de transport în comun, spre beneficiul cetățenilor”, explică Primăria Capitalei.
Lungimea totală a traseului delimitat este de 250 metri liniari, iar valoarea totală a investiției este de 132.302, 29 lei.
„Conform Studiului de fezabilitate, prin delimitarea liniei de tramvai, se va obține o viteză medie de exploatare de 13,67 km/h pentru linia 19, 13,80 km/h pentru linia 23, 13,72 km/h pentru linia 27, respectiv o capacitate de transport de 1551 călători/ora și sens pentru linia 19, 1231 călători/oră și sens pentru linia 23, 1926 călători/ora și sens pentru linia 27”, adaugă sursa citată.
Culoare unice au mai fost realizate prin separarea caii de rulare pentru cinci dintre liniile de tramvai cu utilizare intensă: 1, 10, 21, 41, şi 32.