Primaria Municipiului Bucuresti organizeaza vineri o dezbatere pe marginea proiectului de hotarare privind aprobarea Regulamentului-cadru, a caietului de sarcini si a contractului de atribuire in gestiune delegata pentru organizarea si executarea serviciului public de transport local in regim de taxi si abrogarea HCGMB nr. 178/2008, potrivit Agerpres.
Potrivit unui comunicat al PMB, regulamentul de organizare si executare a serviciului public de transport local in regim de taxi a fost modificat printr-o hotarare a Consiliului General al Municipiului Bucuresti in luna decembrie a anului 2017, iar printre noile reglementari se numara si cea care instituie obligativitatea ca activitatea de taximetrie sa se faca exclusiv prin intermediul unui dispecerat autorizat, in conditiile in care se asigura posibilitatea clientului de a apela aceste servicii prin comenzi telefonice sau prin intermediul aplicatiilor online care apartin respectivului dispecerat si pot fi identificate ca atare.
Alte modificari ale regulamentului au fost supuse dezbaterii publice pe site-ul Primariei Capitalei si vizeaza modificarea regimului sanctiunilor (amenzi si suspendari sau anulari de licente), cesionarea licentelor, introducerea obligativitatii afisarii in toate taxiurile a unui numar de telverde la care clientii pot face reclamatii direct la autoritatea publica (nu prin dispeceratele companiilor), obligativitatea dotarii tuturor taxiurilor cu POS-uri, astfel incat cursele sa poata fi platite cu cardul bancar, precum si adaptarea criteriilor de departajare la normele de poluare (minim Euro 5).
Bucurestenii au avut posibilitatea de a transmite Municipalitatii, pana la data de 3 ianuarie a.c., propuneri, sugestii, opinii cu valoare de recomandare privind acest proiect de hotarare, mentioneaza PMB.

<
Transparenta face diferenta